.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا
مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیای مرکزی به میزبانی مازندران روزهای 4 لغایت 7 اردیبهشت در سالن سید رسول ساری برگزار می شود.

 شمال نیوز: رییس هیئت والیبال استان مازندران خبر داد: مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیای مرکزی به میزبانی مازندران روزهای 4 لغایت 7 اردیبهشت در سالن سید رسول ساری برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ سید میلاد تقوی امروز در نشست خبری خود که در آستانه برگزاری رویداد بزرگ ورزشی به میزبانی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه امسال سال پرجنب و جوشی برای والیبال مازندران خواهد بود اظهار داشت: شروع اولین بازی برون مرزی والیبال در مازندران نوید یک سال پرافتخار و پویا را در جامعه والیبال کشور دارد.

/photo/IMG_7814-copy.jpg

وی از برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیای مرکزی از چهارم تا هفتم در استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم اثبات کنیم که توان میزبانی مسابقات فرامرزی را داریم. 

تقوی با تاکید بر اینکه مسابقات والیبال قهرمانی آسیای مرکزی برای اولین بار در تقویم بازی های آسیایی قرار گرفته است افزود: این مسابقات با حضور 14 تیم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهار تیم برتر آسیایی با هم رقابت می کنند تصریح کرد: 10 تیم که در رنکینگ پایین تر قرار دارند در بنگلادش به رقابت می پردازند.

رییس هیئت والیبال استان مازندران با اعلام اینکه رقابت های ایران، هندوستان و قزاقستان در ساری برگزار می شود افزود: تیم ملی ب ایران با حضور دو عضو مازندرانی با نام مازندران در این رقابت ها شرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه سالن های استاندارد برای برگزاری مسابقات بین المللی در استان خیلی کم داریم خاطرنشان کرد: سالن سید رسول حسینی علی رغم بافت قدیمی اما از سالن های خوب استان محسوب می شود.

تقوی به نبود خانه والیبال در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به  اینکه مازندران دارای بیشترین پتانسیل والیبال در کشور است وجود مرکز استعدادیابی در استان ضروری است .

رئیس هیئت والیبال مازندران درباره جوایز این مسابقات گفت: از سوی فدراسیون آسیایی برای مسابقات جوایزی درنظر گرفته شده است و از سوی هیئت والیبال استان نیز یادبودی برای تیم ملی و تیمهای خارجی داده می شود.

وی خاطرنشان ساخت:  دو نفر از شش نفر اعضای تیم ملی والیبال را مازندرانیها تشکیل می دهند که نشانه ی قدرت والیبال مازندران است.

تقوی  با تاکید بر اینکه از پدیده سازی باید جلوگیری شود گفت: توسعه والیبال نیازمند همگرایی بین ورزش و جوانان و ورزشکاران است.

به گزارش شمال نیوز؛ مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیای مرکزی به میزبانی مازندران روزهای 4 لغایت 7 اردیبهشت در سالن سید رسول ساری برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.